Badania kliniczne śląsk

Wiedza o przyszłym leku zdobywana jest w skomplikowanym i ściśle kontrolowanym procesie nazywanym badaniem klinicznym. Badania kliniczne odkrywają ogromną rolę w procesie odkrywania skutecznych metod leczenia.  Głównym celem badań klinicznych jest sprawdzenie, czy dana substancja, która znajdzie się w leku, jest skuteczna, a także czy jest lepsza od już dostępnych terapii.

Dowiedz się wszystkiego na temat prowadzonych przez nas badań klinicznych. Czym jest badanie kliniczne, a także, czy warto z niego skorzystać.

badania-kliniczne-slask

Badania kliniczne śląsk: ATOPOWE ZAPALENIE SKÓRY

Atopowe zapalenie skóry – AZS, nazywane też atopią, egzemą, wypryskiem alergicznym lub alergicznym zapaleniem skóry, to przewlekłe schorzenie zapalne, które uważane jest za chorobę cywilizacyjną. AZS przebiega z okresami zaostrzeń i remisji, którym towarzyszy nawrotowy i uporczywy świąd, a także zliszajowacenie skóry. Atopowe zapalenie skóry występuje najczęściej u dzieci, jednak coraz częściej diagnozuje się również przypadki tej choroby u dorosłych.

Jeśli masz rozpoznane atopowe zapalenie skóry od co najmniej 3 miesięcy i chciałbyś wziąć udział w badaniu obserwacyjnym, zapraszamy do kontaktu. W badaniu mogą uczestniczyć dzieci od 6 miesiąca życia i dorośli do 60 roku życia. Badanie trwa 6 tygodni.

badania-kliniczne-slask

Charakterystycznymi objawami atopowego zapalenia skóry są: zaczerwienienie i suchość skóry, swędzenie i skłonność do powtarzających się zakażeń bakteryjnych. Zmiany na skórze mogą obejmować całą powierzchnię skóry, jednak najczęściej występują na zgięciach łokciowych i kolanowych, na twarzy i szyi.

Napisz do nas

Przystąpienie do badania klinicznego jest dobrowolne, wymaga odpowiedniego przygotowania i przemyślenia swojej decyzji. Masz wątpliwości, napisz do nas.

Wypełnij to pole
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail.
Wypełnij to pole
Czym są badania kliniczne śląsk?

Wiedza o przyszłym leku zdobywana jest w skomplikowanym oraz ściśle kontrolowanym procesie nazywanym badaniem klinicznym. Badania kliniczne śląsk odkrywają ogromną rolę w procesie odkrywania skutecznych metod leczenia.  Głównym celem badań klinicznych jest sprawdzenie, czy dana substancja, która znajdzie się w leku, jest skuteczna, a także czy jest lepsza od już dostępnych terapii.

Badania kliniczne prowadzi się według ściśle określonych zasad, których celem jest zapewnienie bezpieczeństwa pacjentowi (uczestnikowi badania) i poszanowanie jego praw. O tym, czy pacjent spełnia kryteria medyczne, aby wziąć udział w badaniu, decyduje lekarz pełniący rolę badacza. Twoja Klinika w Mikołowie posiada w swoim zespole mających wieloletnie doświadczenie w wielu badaniach klinicznych z zakresu alergologii, dermatologii oraz diabetologii.

Pacjent ma prawo do rezygnacji i może wycofać zgodę na udział w każdym momencie, bez konieczności podawania przyczyny. Nie ponosi w związku z tym żadnych konsekwencji.

W badaniach klinicznych mogą uczestniczyć wyłącznie osoby spełniające kryteria medyczne szczegółowo określone w protokole badania.

badania kliniczne śląsk, atopowe zapalenie skóry, azs